2019-05-20 10:58Pressmeddelande

Pressinbjudan: Träffa partierna inför EU-valet på Karlstads universitet

Karlstads universitet har bjudit in samtliga svenska partier som är representerade i Europaparlamentet.  Studenter, medarbetare och besökare får möjlighet att prata politik inför EU-valet på torsdag 23 maj. Media är välkomna hela dagen.

Forskare från statsvetenskapliga institutionen vid Karlstads universitet kommer också finnas på plats.

Tid: 23 maj klockan 10.00-14.00
Plats: Foajén utanför Aula Magna, Karlstads universitet

Följande partier är inbjudna:
Centerpartiet
Feministiskt initiativ